Sunday 26 July 2015

Bila Mr Egoist merajuk!!

welcome to weird world

Haritu aku punyalah tak ada mood..dan si dia pulak whatsapp aku..dia muncul time salah so memang nasib dia la...aku cakap kat dia "nanti whatsapp tengah tak ada mood"then dia tanya aku kenapa ni..selama ni aku tak pernah macam ni pun..yelah..selalu kalau dia muncul aku la manusia paling bahagi walaupun aku nak tak je layan dia ..(yelah mana boleh tunjuk yang aku happy bila dia muncul..kenalah stay cool ok) ok back to the topic...then aku cakap kat dia.." bila orang yang kita percaya tipu kita memang sakit sebenarnya" (time tu aku just nak test dia je..nak tengok dia cakap apa sebab aku mimpi dia ada girl lain..) ok kelakarkan...mimpi je kot..tapi tu la..hati aku tak sedap meyh yelah salah dia jugak kejap muncul kejap hilang..sakit hati acik..(sekarang pun dia tengah ghaib..ada masalah katanya) ....dia cakap kat aku tak nak story mory cicah biskut mery ke kat dia..then aku cakap tak nak...tau tak..time tu dia call aku banyak kali kot..(3 kali kira banyak la gak kan...sebab sebelum ni sekali je..kalau aku tak angkat dia wat don no je...nasib badann dapat mr ego.. ni) ..lepas aku tak angkat call dia semua..dia terus ghaib...whatsapp aku pun dia tak balas...detik gak hati aku..tak kan mamat ni merajuk kot...sebab sebelum ni x pernah pulak merajuk semua ni..kental je...hampir dua minggu gak la dia hilang...sampai la satu petang tu ..whatsappnya seperti di bawah:-

mr egoist : :-(
miss weird : eykkk engatkan tak nak contact sampai bila-bila..
mr egoist : yelah merajuk mana boleh balas whatsapp..
miss weird :then ni muncul tak merajuk dah ke??
mr egoist : dah orang tu tak pujuk.. :-(

haha...sumpah kelakar bila dia cakap macam tu..macam tak caya pun ada jugak..yelah mamat paling ego penah aku jumpa cakap macam tu..can't imagine meyhh...tapi comel..then aku hantar kat dia word yang tulis "i'm sorry dear" yelah salah aku kan..kena la mintak maaf...kalau dua2 ego alamat lingkup ler..tapi yang buat aku sakit hatinya...dia boleh balas..."tu je ke??" sabor je lah aku...aku ni dah la lemah bab pujuk memujuk ni...terus aku tak balas whatsapp dia ..then dia hantar lagi cakap "tak sayang kat dia la tu sebab tu buat tak tahu je.." (what the fish men...kalau tak sayang dah lama aku tinggalkan kau la sengal..) aku still tak balas whatsapp dia sampai la malam tu aku send video kat dia gambar aku pegang perkataan "i'm sorry saya janji tak buat lagi"  lagu tema video tu lagu maafkan aku ..alah lagu yanng dalam citer teman lelaki upahan... then dalam pukul 11 dia muncul dia cakap " you make me smile ) huhu..akhirnya aku berjaya pujuk dia...begitulah kesahnya daa..

p/s: kepada mr egoist please jangan merajuk lagi susah eden nak pujuk ekau...n korang semua kalau nak tahu kenapa dia jadi macam ni...tunggu  next storry ok.....hehe





No comments:

Post a Comment

welcome weird world